سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MIDWIFERY

 

  وضعیت آرمانی خانواده از منظر خانواده

 جامعه ارمانی و مدینه ی فاضله ای که دموکراسی و لیبرالیسم غربی برای انسان متصور می سازد ، دقیقا همان وضعیتی است که امروز در غرب موجود است و غایت کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان به عنوان نرم افزاری فرهنگی ، جهت یکسان سازی فرهنگ جهانی براساس محورهای تفکر غربی و رسانیدن وضعیت زنان جوامع مختلف به شاخص و استانداردهایی است که امروز زن غربی به آن رسیده است.

 حال این سوال مطرح است که کنوانسیون رفع تبعیض، میخواهد زنان جهان را به کدام سرمنزل برساند و به کجا رهنمون سازد؟! غایت کنوانسیون، رسیدن به وضعیت زن امروز غربی است، چنانچه مبانی و شاخصه های کنوانسیون هنگی مؤید این مطلبند.

 آلبرایت نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل، در سال 1374 در کنفرانس پکن اظهار داشت: اهداف کنفرانس پکن در راستای سیاستهای دولت آمریکا تنظیم و اجرا گردیده است.(کنفرانس پکن مهمترین اجلاس بین المللی زنان بود که در آن سند اجرایی کنوانسیون رفع تبعیض علیه زنان به تصویب رسید.)

 امروز زن غربی، به حدی از منزلت رسیده که حق تبرج نکردن را ندارد! چنانچه امروز دنیا، شاهد فشارهای کشور فرانسه بعنوان مدعی آزادی، تمدن و حقوق بشر به زنان آزاده مسلمان از طریق  تصویب قانون منع حجاب میباشد. آقای ژاک شیراک در این راستا میگوید: زنان محجبه برای امنیت ملی فرانسه خطرساز هستند و حجاب، یکپارچگی فرانسه را تهدید میکند! لازم به ذکرست به عنوان مثال، در نظام فکری- فرهنگی نوین فرانسه، وجود 14 شبکه تلویزیونی مستهجن، تهدیدی برای امنیت اخلاقی ملت نیست، ولی دختربچه ی 13 ساله ای که باحجاب به مدرسه برود، تهدیدی برای امنیت ملی تلقی میگردد!!

 در گزارش رسمی F.B.I   در سال 2002 م ، یک میلیون دقیقه فیلم پرونو در قالب 13000فیلم سینمایی توسط شبکه های پرونوی آمریکا تهیه میشود و این در حالی است که هالیوود سالانه 900 فیلم میسازد، یعنی تهیه فیلمهای پرونو، 15 برابر تولید رسمی هالیوود است که این مسأله, عمق فاجعه اخلاقی در غرب را نشان میدهد.

 مسلم است، اجرای تساوی جنسیتی در مسائل خانوادگی، تغییرات وسیعی را در خانواده بوجود آورده است. نمونه آن در گزارش کمیته رفع تبعیض، توسط نماینده فرانسه : میزان ازدواجهای منجر به طلاق ، طی 10 سال گذشته، 30% و شمار خانواده های تک والدینی تا 2 برابر افزایش یافته و زنان تصمیم میگیرند، بدون احساس نیاز به ازدواج،بالاترین میزان توالد را در اروپا ، ازطریق روابط جنسی نامشروع ، داشته باشند.

پدیده شوم تروریسم جنسی که به استثمار زنان جوان و ابزار قرار دادن آنان برای رسیدن به مقاصد شهوانی و اقتصادی اشاره دارد ، از جمله رویدادهای ناگواری است که در دهه ای اخیر در اثر بحران اخلاقی ناشی از بی وجهی بدین شکل گرفته است . آنقدر این مسئله حاد و رنج آور گردیده است که اخیرا پاپ ژان پل دوم ، رهبر کاتولیک    های جهان ، طی پیامی به مجمع عمومی سازمان جهانی زنان کاتولیک اظهار داشت : مدرنیسم ، روش هایی از زندگی را که مخالف با مقام و شخصیت زن است ، اشاعه و تحمیل می کند.فرهنگ مدرن ، مانع پویایی و رشد زن در جامعه می شود .

 


[ جمعه 90/3/13 ] [ 12:15 عصر ] [ یاس ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب
بک لینک