سفارش تبلیغ
صبا ویژن

MIDWIFERY

 

 در اقدامی اسلام ستیزانه و نژاد پرستانه یک زن ایتالیایی با حمله به دختر 22 ساله مسلمان و زخمی کردن آن سعی کرد تا حجاب او را از سرش بردارد. یک دختر مسلمان محجبه و جوان که اهل کشور مغرب می باشد به همراه مادرش به دادگاه شهر "مادوا" واقع در شمال ایتالیا از یک زن تندرو ایتالیایی شکایت کرد.
دختر مسلمانی که مورد حمله واقع شده است، اعلام کرد: حجاب جزئی از شخصیت من می باشد و اقدام وحشیانه و دیوانه وار این زن ایتالیایی برای برداشتن حجاب از سر من، همانند این است که او مرا مورد ضرب و شتم و آزار جسمی قرار داده باشد لذا این جرم کوچکی نیست که مسئولین به آن بی تفاوت باشند.

گفتنی است طبق معمول مسئولان ایتالیایی به جای اعتراف به جو ضداسلامی و فرهنگ اسلام ستیزانه حاکم بر کشورهای غربی، مدعی شدند که زن ایتالیایی متجاوز و وحشی از مشکلات روحی و روانی رنج می برد. لازم بذکر است که چندی پیش، مروه الشربینی یکی از بانوان مسلمان مقیم اروپا، در دادگاه "لوندس کریچ " در شهر "درسدن " شرق آلمان در حضور مسئولین قضائی و پلیس آلمان به دست یک آلمانی 28 ساله به نام "آلیکس دبلیو " کشته شد و همسرش نیز که برای ممانعت از کشتن او اقدام نمود با شلیک گلوله از جانب پلیس آلمان مورد اصابت قرار گرفت.

حادثه شهادت الشربینی با درگیری لفظی بین این زن و مرد در پارکی در شهر درسدن شروع شد که در ادامه فرد آلمانی این زن مصری را به خاطر حجاب تروریست خطاب کرد و با حمله به او حجاب را از سر وی برداشت. در ادامه با شکایت زن به دادگاه آلمان، این فرد آلمانی محکوم به پرداخت 750 یورو می‌شود اما در دادگاه استیناف مرد آلمانی با 18ضربه چاقو این زن را که فرزندی سه ماهه را باردار بوده به شهادت رسانید امّا مقامات آلمانی تنها ابراز تاسف کردند.

حال اگر عکس این ماجرا اتفاق می افتاد و یک مسلمان به اعتقادات و افکار غربیها توهین می کرد چه جنجال رسانه ای در دنیا به راه می افتاد و چه تعداد مسجد و مراکز اسلامی مورد حمله قرار می گرفتند و چه مسلمانان بی گناهی صریحا و با چراغ سبز دولتهای غربی توسط تندروها مورد اهانت واقع می شدند و هیچ مقامی از مسئولین غربی احتمال روانی بودن فرد اهانت کننده را نمی داد.


[ جمعه 90/3/13 ] [ 12:0 عصر ] [ یاس ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب
بک لینک